Monday 18 June 2012

pak ya Chinese muslim restaurant taman dagang

lame dah aku tak update blog ni...life belajar n keje plus anak dah btambah ni....mmg terasa sangat.....beza dari aku dulu yang dok melepak, begaduh, dan aktiviti2 tak best yang lain....aku yang sekarang ni moretowards jadi family man yang agak passive dengan aktiviti dulu....aku dah ade aktiviti baru...hehe. ni salah satu... lame dah mende ni, tapi mandangkan aku dah lame tak update blog, aku start dari sequence gambo dalam album ni ar....at least sambil2 berangan ingat2 ni, ade gak something yang aku buat...kan kan. dah ler minggu depan mid term exam...adoi..lantak ko la



ni mase anak kedua aku belom lahir lagi pon....tiba2 noya mengidam nak makan mende ni..kitorang pon pegi la ke pak ya taman dagang...ni mende yang dia nak sangat tu....ginger beef kuey teow....nice one....tapi aku amek mende lain..hehe



 kecik....tapi rm 10.....but nice la....superb shark fin soup....




ni chicken lemon...deep fried...n nice oso....banyak gak sepinggan for rm18



ni paling best....beso gdabak kepit ketam ni....amek 2 ekor je.....tapi sratus lbey rege. ok la, nak puaskan ati orang ngidam kan....


alang2 kat area taman dagang, kitorang ajak kak rina andaman persona ngan adik dia , rinie....siyok ade diorang ni...bising2 sket..hehe





prooven aku hanya dapat kulit je...huhuhu....errrr



kedondong asam boi,...superb beb...kalo pegi pak ya ni tak sah woo tak oder air ni....






No comments:

Post a Comment