Monday 18 June 2012

gsm wargame 2012....


berbalik hati aku nak pegi wargame ni...tapi memandangkan ni requirement untuk aku completekan MBA, aku tpakse gak pegi.....mase ni isteri aku tengah tunggu mase je nak bersalin....due tepat2 hari wargame ni pulak tu.....pegi jugak, tapi hati aku, Allah je yang tau macam mane punyer tak tenteram ....
start jumaat, tak silap aku 3-5-2012.....aku singgah umah syed kat bangi, noh n johan skali gerak dari sane....gerak 2 kereta....kereta noh n aku....sampai2 je PD, tak check in, kitorang cari tempat makan dulu...pastu nak pegi solat jumaat lak....sampai la kitorang kat satu gerai grill ni...tepi jalan je.....abeh semua dia buat macam koboi...johan blanje....






call shah, dia pegi ngan aida, pastu anis n wati sampai.....



lepas solat jumaat, kitorang masuk class ni, ujan lebat, tak dapat check in....lepak la dulu dengar ceramah n ade few games kne buat.;...adoi




meja budak baik....hehehe





kak ros...banyak dia tolong aku mase dalam utan. pegang phone aku mase wargame....sebab dia tau noya nak besalin....tunggu mase je....





 stat nak masuk utan.....ati bdebar je...otak kat umah... tapi nak masuk utan kne gak ar prepare. nak pendek citer..kitorang abeh pagi tu kol 3am...masuk utan kol 7pm.....sesat, bperang, makanan limited, navigator inchharge tak decide btol2...../macam2 ar.....war punyer war....crook yang terdiri dari orang asli tempatan buat hal....baling stink bomb ikot suker ati...ikot law kalo diorang dah kene, diorang kne stop baling mende tu.....ni takde, ikot dan dia je. budak2 dah sampai jadi takot....lahant, ko ingat aku budak2 ke....nasib budak2 batch aku ni macam syed, noh, johan jenih kpale weng ske....dengan wati2 mengamok...kene jerit panggil baru la yang blakang2 yang lari tu datang balik.....pandai lak lari si orang2 asli yang mule2 tunjuk berani tu. otak aku dah la tengah serabut..nasib ade yang saborkan...kalo tak mau arwah lahanat2 tu.....tapi gambo dalam utan takleh amek....huhuhuhu


ni pagi tu, orang lain dah nak stat aktiviti laut...aku lak besiap2 nak balik....dapat kebenaran as isteri aku tgh dok nak btarong ngan nyawa.....balik je la






  ni la asrama yang kitorang duduk untuk 3 hari...aku je pegi sehari smalam....kekekeke



 nice view kan...ni tempat ni depan laut je....nice sangat2...

No comments:

Post a Comment