Saturday 7 January 2012

wahh...dah lame tak buat entry dlm ni..

lip lap2...dah dkat sebulan aku tak update ape2. ye ar bukan ade orang nak bace pon...kisah pon tak mnarik. lebih macam diary family...kekeke... 14 december lpas, kesian aku tengok dik an, nenek, makchu n pakchu takde aktiviti nak buat...so, plan2 ngan ayah, kami stuju g tempat yang tak banyak gune duit...as duit aku dah banyak gune untuk repair rumah baru kami...hehe. so kami pon decide ke sungai rumput...




haaa...dah siap bebikini...dah boley mandi...hehe. 





dah abeh kaco wan, si auny ni kaco nek nyang die lak....habeh die bkemas makanan tu. rantai dah menjejeh labuh..adoi




seksi tak? ekekekeke




kesejukan. ni dah la musim ujan, air super sejuk...auny dok menggigil2..hehe. sian ko nak, kne sakat...lalalalala










sampai kat atuk je ngadu...sampai ngadu je, kat atuk...manje sangat




yeay...akku boleh angkat bini aku...hehehehe



2 minit pas gambo ni diamek, atuk kne kencin ngan auny...woit







atuk ngan wan ber dating kne kaco ngan auny...hehe

2 comments:

  1. Ape pulak xde bc...akukan baca nih..hehee...updatelah celebrate anniversary tuh...
    Setakat angkat dlm air...aku pun boleh angkat...hehehe

    ReplyDelete
  2. wei...angkat dalam air pon berat weh...hehe. ko je ar yang bace mary..tharu aku...sat2..satgi aku hupdate

    ReplyDelete