Tuesday 13 December 2011

ni gambo mase 10/12/2011
ade pameran buku mph kat midvalley....kesian tgk dik an, dah bape ari epak umah aku tapi takde aktiviti ape2....so arini pon kire ari last kan, bawak ler family makchu kesini....paking, subhanallah...giler payah nak dapat...mujur la bini aku ni mate mcm helang sket...nampak spot paking baeeeekkkk punyer....so bejaye la kami masuk ke dalam midvalley tersebut...wakakakka

 gambar nyelit bini aku....kekekeke...failed



 ni gambo kat pokok pine ....cheh, kristmas la sangat....barang mahal ..erk


 dah pegi beli adiah untuk anak ila si awish, beli skali untuk takip...ha...sampai ler mase masuk carnival ni...ayark. abeh duit aku...beli targus 250...adoila...dah aku kate maleh nak masuk tempat camni....huhuhuhuh huwaaaaaaaaaaaaaa



seblom balik....auny nak posing natural ...masukkan jariiiiii dalammmmm muluttttttt..hehe

3 comments:

  1. Auny ni ikut muka sape ek?? tp yg pasti hidung ikut tariq... Rindu dgn Noya & korang sume... nnt Noya dah bersalin update tau...nak postcard dr Peru x? PM address...

    ReplyDelete
  2. auny ikot muke ibu dia...idung ikot atuk, pangkal idung ikot wan. ko kat sane bape lame? nak gak postcard peru..no 2 jalan pandan 4/4, pandan jaya, 55100 cheras kl, malaysia

    ReplyDelete
  3. Insya'Allah 3-5 thn...tp 2 thun lg klau xde ape2 kitorang balik...tunggu tiket free...nnt aku post... ;)

    ReplyDelete